lördag 12 mars 2011

Lördagen...

Rasmus Johansson
Då var lördagen slut för denna veckan.. men har ändå hunnit en del idag när det gäller inom data.

Har suttit och ändrat om designen på Lina och Sofias bloggar idag och dom verkar iaf nöjda :) <3

 Sen vad det dags för söndag.. 

Foto: Rasmus Johansson
Finns en del att göra som man ska orka med. Har äntligen blivit frisk efter att ha vart förkyld i två omgångar på rad! Känner mig lite mystisk nu igen  men det är säkerligen för jag inte satt min fot utanför dörren på hela dagen.  

Väldigt olikt mig kan man verkligen säga! Så får väll ta igen det imorron. En promenad med hunden kanske inte hade skadat för mig och henne? Låten var väll OK som vann melodifestivalen 2011 med Erik Saade, men man får ju alltid hoppas på att det är många unga tjejer som röstar från den övriga världen som de antagligen gjorde ikväll. Men nu känns de som de är dags att sova. Godnatt och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar