söndag 13 mars 2011

Godmorgon...

Godmorron :) Fundera på ringa TRE och beställa in facebook tjänsten i mobilen igen, men vet inte om det är någon idé? Kanske bättre att köpa en minidata med mobilt bredband? Svårt val... Jaja :) får väll de vart de slutar. Men saken med mig är att om jag tänkte att jag ska köpa en minidata åker jag och köper den på direkten.. :/

Men iaf... Längtar till tisdag då både SMHI och Klart säger att solen ska komma fram ett par dagar som den gjorde i söndags förra veckan.

Imorron får ja ringa upp och boka intervju med Erik Saade till radion. Kanske lyssnarstatistiken ökar tack vare mig? hmm
Vänner :D<3
Det värsta med söndagar att det är skola dagen efter och att allt är stängt på en söndag. Men det bästa är att alltid vännerna finns med varje dag, varje timma, varje minut och varje sekund <3  

Fia ville me va med på bild xD
En sak som jag gillar med Blogspot är att man kan lägga in en del HTML och Javascript - som jag gjort på Lina och Sofias blogg nu. Funkade fint :) Och en annan sak jag gillar är att den autosparar om datorn får för sig att leva sitt eget liv. Vi hörs senare! Kramizar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar