lördag 19 mars 2011

Lägerhelg i Göteborg

Sitter på hotellet i GBG och tänker att jag får väll blogga lite eftersom jag glömde igår! Sur för de.
Idag har vi iaf vart på boråsbadet, fast bada inte för jag är försyld.. Ja igen!!

Mycket trevligt ändå att sitta å softa å tjöta - de jag är bäst på :)
Sen blev de Thai Lee i Kungälv med de goa gänget. För mig blev de Biff alá sichuan (y)


Jag i Bohusskolan

Sen blev det en film på Bohusskolan, men kunde inte låta bli och fnittra för ja tänkte på Sofia.H under filmen så hon måste me se den ;) hehehehehe... När vi kom tillbaka till boendet jävlades vi med några andra som bodde här igenom att säga att vi smakat av deras mat som stod i ugnen osv... sen lova dom att vi skulle få smaka sedan, men de blev ju inte av. Hmm.. Men snygga va dom så kanske knackar på deras rum sen när alla somnat :P

Sen sitter jag och försöker få ner priser till Danmark med lägret så vi kan åka dit nästa månad om allt går som de ska. Dom gillar att jag e så frammåt, och det gillar jag med!

Sen söker jag en frivillig som vill prova på jobbet som programledare en kväll i Ale under livesändning direkt från Alerocken. Blir några timmar där.

Nu ska jag fortsätta ha trevligt på Facebook! Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar