fredag 25 mars 2011

Äntligen fredag

Då var det äntligen dags ännu en gång för min favorit dag... Fredag!

Fredag är veckans lugnaste dag i skolan, en dag då man inte behöver sova förren sent, en dag då alla är glada :)   Funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Kanske blir en stund i radion efter programmet Kanal Rewind. Men det beror helt på hur pigg jag är ikväll. Skulle behöva städa idag egentligen i hallen utanför sovrummet och radostudion sen koppla in kaffekokare och ställa in ett fikabord i studion.

En söt bild på James. Foto - Emil Johansson
Klockan 13:15 börjar iaf Webbdesignen som jag nu mera hatar. Ska prata med min lärare där idag hade jag tänkt om det så vi kan bestämma hur vi ska göra.

Skulle behöva fixa iordning en sak till traktorn imorron med så jag kan fortsätta arbeta ute och förbereda våren.

Sedan ska jag bygga ut mitt skrivbord - anpassat för radion så det blir mer bekvämt vid långa sändningar.

Finns det någon som kan ställa upp som medhjälp, så hör av er :)
Familjen :) Foto - Rasmus Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar