tisdag 15 mars 2011

Trevlig tisdag

En trevlig tisdag drar sig mot sitt slut och onsdagen tonar över. Visst är det trevligt?  I alla fall vädret! Har iaf vart en hyfsat lugn dag. I skolan har vi haft företagsekonomi - men den lektionen räddade Lina mig ifrån :P
Sedan blev det gröt i skolan. Åt tsm med Emelie :) Alltid lika trevligt. Sedan träffade vi på Busskenneth i Sundahallen när ja gick me Emelie å handla... en mycket charmig karl med stil och en ovanlig vågad flirtstil. Men jaja... hälsa iaf på honom :)

Efter skolan mötte jag upp Anders för att träffa Henrik på Sommarstart. Vi ringde till musikbolag och kollade upp lite med artister. Fick tag på kontaktpersonen för Sean Banan nu så jag ska ta upp detta och några andra förslag på torsdagens möte med allihop. Mitt under dagens arbete på mimers går ett larm in till oss om brand på Thorildskolan. Bara att springa... Väl framme mötte vi upp tre brandbilar. Men två saker tyckte både jag och Anders var konstiga.. Varken ledningsbil för räddningstjänst eller polis kom till platsen. Ambulans kan man ju förstå men ledningsbilen var det mystiska. SOS hade iaf skickat ut tre brandbilar var av en reservbil.

Det blev iaf lite bilder på plats. Mer om detta på Kanal32. Sedan åkte jag upp till Kode för att möta upp Sofia vid ICA så vi gemensamt kunde gå till gården eftersom vi alltid har så mycket att prata om. Så det blev iaf en lugn kväll på gården. Lina kunde inte åka med för hon skulle till sjukhuset igen. Men hoppas på att båda hänger med till Hasselgården imorron då vi kan hitta på en del sköj som vanligt :) Kanske sjunga?

Sedan hade Sofia under kvällen gått in på min minidata - in på FB och skrivit att jag älskar min lillebror. Det blev en del "gilla" på det inlägget... Ska komma på ett sätt att hämnas på. Så taskig var inte jag varken åt Sofia eller Lina när jag var inne och fixade på deras bloggar. Men Lina vet jag aldrig skulle va så taskig för vi är så lika på något sätt så vi passar bra som vänner <3

Jaja.. har jag filmat Emil när han pratar samt vill ha telefoner i sömnen.. En annan gång vaknade jag av att han hade hittat min tändare och tänkte tända eld på bordet i mitt rum. Men jag stoppa han och skällde ut han dagen där på!!! Fyyy! Ser fram emot att få visa han filmen imorron när vi vaknat. Har iaf sovmorron :P Har berättat för Emelie idag att en människa behöver 8 timmars sömn/natt och därför lägger jag mig så det blir precis 8 timmar innan klockan ringer varje dag..

Man lär sig nya saker varje dag.. Sofia lärde mig att om man har olika strumpor på sig får man tur. Har inte testat och tänker inte testa förrän det händer något som det måste testas.

Nu ska iaf jag sova tänkte jag så jag orkar upp extra tidigt imorron för att njuta av ännu en onsdag. Onsdagar är trevliga :)

Godnatt och sov så underbart gott!!

Kramizar / Rasmus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar