måndag 14 mars 2011

Test :D

1. Tre namn jag lyssnar till: Rasse, Razz och Rasmus
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Possitiv i alla lägen, snäll & hjälpsam
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag alldig kan låta ngt vara
4. Detta är jag rädd för: Spindlar samt smådjur
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Vänner vid min sida, en lycklig dag och kameran
6. Tre saker jag inte kan göra: Jobba med css utan hjälp, dricka maraton i öl & gå på dejt varje dag
7. Detta tycker jag om att göra: Prata med vänner, ha roligt och se allt från den ljusa sidan
8. Detta vill jag göra just nu: Ta en lång semester
9. Bästa känslan: Kärleken!!<3
10. Värsta känslan: Arg !!
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: En kärleksfull stil. bra på att mysa, bra på allt :)
12. Är jag kär just nu: Aaaaa :D
13. Jag vill gifta mig: Aarå :P
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Varr gift. skaffat barn och levt livet :)
15. Min käraste ägodel: Mina vänner <3
16. Något jag vill ha i present: Vad som helst :D Tanken räknas..
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans, presströja..
18. Favoritkläder: Kläder ja känner mig bekväm i
19. Favoritdjur: Småhundar :)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Rock it, Oh my god!, Vad ligger landet där man böjer bananerna.
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast: Samhäll. Tråkigast: Idrott & Svenska!
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag gillar: Läser inte längre
25. En film jag gillar: Mysteriet på Greveholm
26. TV-program jag gillar: Solsidan - Sveriges värsta bilförare
27. Favoritdoft: Nyduchade tjejer :P
28. Detta äter jag gärna: Oxfilé och Godis
29. Dricker helst: Läsk å öl cider
30. Favoritgodis: Det mesta utan marsipan!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Gran canaria!
32. Färgen på mina ögon: Blå
33. Min längd: 1.83
34. Jag tror på: Vänner och familj, kollegor & Telefonförsäljare
35. Jag spelar: GTA & The sims 3
36. Person jag beundrar: Alla som vågar!
37. Så här bor jag: I ett stort hus på landet med katter, hund, fåglar och pappa, bror och farmor
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Själv kör jag ofta plast :P
39. Det här tänder mig: Tändare och söta tjejer :)
40. Det här gör mig avtänd: Falska människor
41. Favoritfärg: Grön, rosa, guld och vit
42. Favoritcitat: Jag är bäst på det mästa - Nästan allt faktist
43. En hemlighet jag vet: Att jag är den snällaste som finns :)
44. Den bästa present jag fått: Allt jag fått :)
45. Senast köpta skiva: Spotify Premium
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Att jag är jag
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Att jag är så jävla smal xD
48. Udda förmåga/egenskap: Att jag är bäst på allt
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fågel (A)
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Sofia och Emelie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar