torsdag 17 mars 2011

Och så var det torsdag...

Onsdagkväll - Torsdagsförmiddag

Kollar när UM visar lite sköjliga saker :)
Blev en lite sen kväll igår så jag orka inte komma in och blogga som jag lova. Men somnade inte för än vid ett. Tyckte synd om våran fågel "Nisse" som bodde själv i sin stor bur nu efter vår andra fågel gick bort igår. Så jag flyttade in Nisse i mitt rum. Hoppas HON gillar mycket musik ;) Iaf var det en trevlig kväll på gården till att börja med. Va ganska mycket ungdomsmottagningen hade att berätta om ungdomarnas frågor - bra tycker jag!
Satt å fjanta mig med Lina
Sedan blev det lite mycket på en gång sen.. Väldigt rörigt!! Så jag blev snabbt trött som är väldigt ovanligt. Kanske för jag inte ätit någon mat på hela dagen. Hatar skolans slemmiga fisk. Sen innan gården var jag hemma hos Emelie å väntade på henne tills hon blev klar. Under tiden snacka ja me hennes bror Andreas.

Väl i Kungälv stod jag ute i kylan med bara tröja å vänta på pappa i tio minuter eftersom han var såååå trött. Men idag är det jag som é trött. Ikväll blir det iaf möte på Mimers då vi ska komma överrens om vilken/vilka artister vi ska hyra in till årets Sommarstart. Själv tycker jag Sean Banan hade vart en kul typ!
Emelie efter gården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar