fredag 11 mars 2011

Funderar

Klockan är tre på natten..
Och jag kan inte slutta jobba av någon konstig anledning. 
Finns alltid någonting att göra. Nästa vecka kommer bli en slitsam vecka.

Ska försöka hinna med allt, sen vill jag ju ha lite fritid också :)

Veckans schema:
  1. Skola + Ringa musikbolag för Sommarstart
  2. Skola + Kode gården sedan jobba med hemsidan på natten
  3. Skola + Hasselgårdens fritidsgård. (Ledig efter 9)
  4. Skola + Möte med sommarstart (Redovisa artister)
  5. Skola + Åka till Jörlanda för att njuta av en vecka i Stenungsund
  Finns alltid något att göra. PS: Det jag noterade är inte ens hälften av det jag ska göra.

Ha det fint så hörs vi under lördagen då det nog är att fixa till min header till hemsidan och eventuellt lägga in en footer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar