söndag 13 mars 2011

Festlig söndag

Foto: Rasmus Johansson
Även om inte söndagar är så jätteroliga så får man göra något roligt av dom! Sitter här i radiostudion å kör musik på hög volym.

Lust att gå ut och ta en skogspromenad, men aldrig roligt att gå själv, så funderar på vem man ska släpa med sig upp.

Om jag inte får med mig någon tar jag eventuellt en joggingtur så jag kan köra min egen takt.

Men om man går tillbaka till musiken, så köpte jag iaf Spotify Premium för ett tag tillbaka sedan, och nu är det rent sagt Omöjligt att klara sig utan det. Kan inte lyssna på någon jäkla reklam! Men ändå har det minskat betydligt med lyssnandet på Spotify eftersom jag har så mycket musik på datorn för radiosändningarna. Då blir det mest att lyssna på den musiken, så min bror brukar ha min Spotify, betald och klar. Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar