fredag 18 mars 2011

En vit fredag

Veckans höjdpunkt fredag har välkommnat oss varmt in!

Fast på fredagar ska man vara frisk och må bra, men här är det tvärt om. Försyld och trött.
Tänkte iaf försöka pallra mig iväg på helglägret ikväll- Ska bli mycket trevligt trots att vi bara blir tre i min grupp. Ska iaf bo på ett bra hotell i Göteborg. Tror jag även log i feber igårkväll- Var glödhet (som vanligt) fast denna gången tror jag det var både att jag är så het + feber.

Men vad ät detta för skitväder? Trodde ju att våren skulle stänga snön ute nu! Vill att blommorna ska komma upp så alla i omgivningen blir glada, sån härlig känsla! Har ätit en bra frukost (tycker jag iaf...)

Äntligen fredag - Skål!
En calzone pizza och till efterrätt blev det smörgåsrån med kaviar <3 Nu blir de snart espresso och kanske någon bulle till. Sen ska jag försöka plocka upp lite i studion eftersom jag har gjort lite omplanering. Nu e de mycket större yta här inne, så nästa vecka tänkte jag ställa in ett glasbord och lite stolar så jag kan ha det som fikarum oxå. Det är bra sen om man är två programledare så man kan avlösa.

Sitter iaf och lyssnar på gamal raggarrock nu. Fick lite inspiration av Sven Rolandz som hade det temat när han sände live under Crusi´n Club i Mariestad igår.

Tänkte snart sätta mig och få ihop en ny bra skiva till bilen då vi tröttnat rejält på den andra så nu är det RixFM och Bandit. Funkar det oxå.

Sälen 2011. Mikael - Andreas - Rasmus
Sen ska jag starta en planering eftersom jag tänkt öppna ett eget fast radioprogram en gång i veckan. Tänkte börja sända två timmarspass och sedan eventuellt öka om jag är nöjd med lyssnarstatistiken.
¨
Nepp, nu om en stund ska jag packa ett par väskor till lägret. Ska ha en del med. Kläder, minidator, systemkameran och lite gött å dricka,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar